La Spezia - Reisverslag uit La Spezia, Italië van InekeAp - WaarBenJij.nu La Spezia - Reisverslag uit La Spezia, Italië van InekeAp - WaarBenJij.nu

La Spezia

Door: Ineke

29 Oktober 2016 | Italië, La Spezia

We hebben heerlijk geslapen, de zee is heel rustig geweest en we varen nu richting de kust van Italië, de bergen liggen voor ons. Onze bestemming vandaag is La Spezia, vanmiddag gaan we naar Pisa.

Oeps daar komt de koffie/thee en jus d’orange.

In de bus naar Pisa hebben we gereserveerde plaatsen. Na een rit van een klein uurtje komen we in Pisa aan, hier worden we naar de ontmoetingsplaats gebracht en hebben we een wandeling langs de mooiste plekjes met een gids.

Natuurlijk maken we een foto om de toren van Pisa tegen te houden. Dat hoort erbij. Ook de Kathedraal is de moeite waard om een bezoekje te brengen. Daarna gaan we even op een terrasje zitten. Heerlijk om wat rond te kijken, het weer is super. Na een uurtje gaan we naar het meetingpoint om terug te gaan met de bus naar het schip.

Om 19 uur dineren in het restaurant waarna we een wandeling maken over het schip. Nog een foto-shoot, morgen kijken we wat het geworden is. Vandaag 70ties thema.